A hulahopp karika története egészen az ókorig nyúlik vissza. Egykor az ókori görögök és egyiptomiak, szőlő és fűzfavesszőből készítették. Ezt gurították a földön, vagy megpörgették a derekukon. Észak – Amerikában az indián törzsek kultúrájának a része a kör, a végtelen körforgás jele, ahol nincs kezdet, és nincs vég. A kör, maga az élet, amiben ott az életenergia, ez köt össze mindenkit mindennel, ez teremt harmóniát és egyensúlyt.
Később készítették fából és vasból is. A 20. században két amerikai gyártotta le az első karika műanyag verzióját, melyet két hónap alatt annyira sikerült népszerűsíteni, hogy 25 millió darabot tudtak eladni belőle.
A karikát tehát lehet használni spirituális, sport, művészi és alakformáló céllal is. Az általunk kínált programban is a karika sokoldalúságát szeretnénk bemutatni. Az alábbi játékok kettő vagy több is választható attól függően, hogy mennyi idő áll a rendelkezésre és mi a program célja.
Pörgetés: Professzionális hulahopp instruktorainknak köszönhetően a résztvevők megtanulhatják, hogyan kell szakszerűen pörgetni a karikát derékon. Ez nagyjából 30- 40 percet vesz igénybe.
Add tovább!: A csapattagok láncot alkotnak egymás kezét fogva és el kell juttatniuk több karikát az első embertől az utolsóig anélkül, hogy elengednék egymás kezét. Ez az igazán szórakoztató csapatjáték segít a résztvevőknek jobban kommunikálni és megismerni egymást. Ez a feladat nagyjából 15-20 percet vesz igénybe.
Toronyépítés: Kisebb csapatokban történik majd a következő játék. Amelyik csapat legmagasabb tornyot építi az nyer! Ez a feladat kb. 40 perc vesz igénybe.
Iglu építés: Ebben a látványos zárófeladatban a vendégek kipróbálhatják építész tehetségüket. A rendelkezésre álló karikákból kell egy dómot, iglut építeniük. A feladat 1- 1,5 órát vesz igénybe.
Karikára fel!
Ajánlatot kérek
A programon a hulahopp karikát többféle módon használjuk fel, mint sporteszköz vagy mint "építőanyag". A résztvevőket 10 fős csoportokra bontjuk, és a rendelkezésre álló idő alatt a csoportok minden állomásra ellátogatnak. Minden állomáson a csapatvezetők instrukciókat adnak a feladatok végrehajtásához, segítik a csapatokat és felírják az elért eredményt.
Maximális létszám: 6 - 160-ig
Csapatok létszáma: 8 - 12 fő
A játék javasolt időtartama: 15-30 perc
Természetesen lehetőség van ennél rövidebb, vagy hosszabb időtartamú program összeállítására, melyet jelentősen befolyásol a csapat létszáma, valamint az állomások száma.
Helyigény: a résztvevők létszámához és az állomások számához szükséges igazítani. A játékok helyigénye kb 10 m2/ állomás.
A programokról általában
A programok alapvetően elkülöníthetőek egymástól és széles spektrumot foglalnak magukba, mind a tematikát, a megközelítést és az elérendő célt illetően.
Mikor?
- csapatépítési céllal
- időszakos meetingek után
- konferenciák után
Hol?
- Budapesten
- indoor és outdoor verzióban egyaránt